
Vandaag de 1e duik van het nieuwe jaar, Nieuwe Kerkweg, Den Osse.
Na de duikspullen achterin de pick-up gegooid te hebben vertrok ik richting het zuiden, heerlijk. Bij het nemen van de Haringvietdam aanschouw ik het opkomend zonnetje links van mij, ik voel de frisse wind door het open raampje waaien en begin al te genieten van de duik die te wachten staat. Na de laatste rotonde […]
Happy New Year !
Duikbuddy Dordrecht wenst iedereen een gelukkig nieuwjaar!
Posted in Nieuws
Reacties uitgeschakeld voor Happy New Year !