
Toch naar Zeeland
Meer dan een week geleden lag ik nog, samen met diverse buddy’s, in de Rode Zee. Met een watertemperatuur van ongeveer 24 graden, deze temperaturen kon ik dit weekend niet verwachten. Eigenlijk stond voor vandaag een duik in de Put van Ekeren op de planning, maar omdat daar in deze tijd van het jaar niet […]
Droogpak of toch Natpak?
Het is zondagochtend en de wekker gaat. Ik hoor buiten de wind en de regen tekeer gaan tegen het raam en ik bedenk nog of ik me zal omdraaien of niet. Nee! Ik sta op en kleed me aan, we gaan weer duiken vandaag! Terwijl ik de auto inlaad stopt het met regenen. Na een […]