
Genieten
Vanmorgen op tijd bed uit, want voor dat we naar de duikstek zouden af reizen, gingen we eerst Paul ophalen. Paul, onze buddy uit Bonaire is weer voor een aantal weken in Nederland en dan gaat hij altijd een keertje met een duik mee. Nee niet om te duiken, want hij is inmiddels een minimale […]
Geen hand voor ogen
Hemelvaartsduik….. om 7 uur gaat mijn wekker, waarom gaat mijn wekker ik heb toch vrij…. O ja, we gaan duiken. Ik sta rustig op en kleed me aan. Hop naar beneden en de waterkoker aanzetten. In de tussentijd smeer ik wat boterhammen en bedenk dat dit wel weer veel op werken begint te lijken. Tijdens […]