
Verkoelende duik?
Vandaag werd er weer op twee locatiess gedoken. Hieronder de verschillende verslagen. Na enkele weken van vakanties en andere bezigheden hebben Ivo en ik de sprong in het diepe van de Zevenhuizerplas weer eens gemaakt. Ivo had zijn zakelijke buurman, Piet, die een OW brevet had, maar al 3 jaar niet meer had gedoken, meegenomen. […]
Trailerhelling Grevelingendam
Zaterdag leek het erop dat Lex en ik samen zouden duiken. Na een berichtje van Lex besloten we om naar de Trailerhelling Grevelingendam te gaan in plaats van naar Burghsluis zoals in de planning stond. Beide hebben we geen ervaring met duiken bij Burghsluis. Een duikstek met stroming, snelle kentering en bekend om slecht zicht. […]