
Wind en golven
Vooraf werd er wat getwijfeld of men wel wilde duiken, er was namelijk veel regen en wind voorspeld. Gelukkig wijzigde de weersverwachting voor vandaag de laatste dagen in positieve zin. Echter bleek vanmorgen dat er toch regen zou vallen wanneer wij zouden verzamelen. Dat was waarschijnlijk de reden dat grotendeels van de duikers uiterst op […]
Hemmoor….o nee toch Den Osse
Daar sta ik dan om 7 uur ´s morgens zondag ochtend om de auto in te laden. Waar gaan we naar toe…… Hemmoor de Kreidesee, einsteig 1……….uhm een klein groepje van ons tenminste. De achterblijvers die zich aangemeld hebben waaronder ik zelf gaan naar Den Osse Nieuwe Kerkweg. De mooiste duikstek van Nederland….. Volgens sommige […]